jueves, 13 de diciembre de 2012

Aterkia

     Izarak gainetik kendu, eta jaiki bezain pronto sareta jaso dut. Euria ari du. Lehioa ireki eta zerura jarraiki begiratu dudan arren, lainoen artean ez dut eguzkirik aurkitu. Aterkia armairutik atara eta motxilan sartu dut. Arropak jantzi, motxila hartu eta kalera irten dut. Hodei grisek isurtzen dituzten euri tantetatik babestu nahian aterkia ireki, eta aurrera jarraitu dut. 

      Berehala konturatu naiz aterkia zein den garrantzitsua. Baita arazoetatik babesteko ere. Egunero inguruan sortzen diren ekaitzetatik babesteko beharrezko dugu aterkia. Hura ireki eta arazoen artetik ezer sentitu gabe  igaro eta azkenan zoriontasuna aurkitu ahal izateko. Baina alboan aterkirik ez dugunean eta euri tantek blai eginda uzten gaituztenean, ezinbesteko zaigu euri tantak lehortzen dituen eskuzapia gurekin izatea. Bidean gugana iritsi diren euri tanta horiek guztiz ezabatzen dituenak, inongo arrastorik utzi gabe.

     Koloreak mundutik ezabatu direla uste dugun egun grisetan eguzkiak topatzen ez badigu, aterkia ireki, eta guk aurkituko dugu eguzkia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario