lunes, 17 de diciembre de 2012

Oraina, etorkizuneko iragana

Armairuaren sakontasunean hautsez beterik aurkitzen den argazki-bilduma ireki dut. Oroitzapenen bilduma. Oroitzapenez beteriko hainbat eta hainbat album izan arren, bakar batek lortzen du nire begiek malkoak isurtzea. Gaurkoan hura ireki dut, eta lehen argazkiak irribarretsu ikusi ditudan arren, amorruak irentsi nau. Albuman aurrera egin ahala, negar malkoak argazki baten kontra jo eta atzamarra zipriztindu nau. Albuma ireki eta nire bihotza zirpriztintzen duten amorruz beteriko uneak bezalaxe. Maiz entzun dudan arren berriz ere garai haietara itzultzeko milaka pertsonen desioa, nik nahiago dut iragana atzean utzi.

Iraganeko liburua itxi eta bihar iragan berria izango den orainaren liburua idazteari ekingo diot. Non protagonista berriak agertu eta lerro tarteetan zoriontasuna irakurriko den. Egunen batean, armairuaren tontorrean, edo agian, ohe ondoko apalean egongo den liburua . Eta tristurak irensten nauen egunetan irekiko dudana. Zoriontasuna barneratu eta irribarretsu bizi ahal izateko. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario