miércoles, 2 de enero de 2013

Aio 2012!

     Oraindik oroitzen dut 2011 agurtu eta hurrengo urtea horren "perfektua" izatea desio nuen eguna. Beste urte bat pasa da, eta oraindik, 2011. urtea bezain zoragarria izango den urtearen esperoan jarraitzen dut. 13 zenbakia zorte txarrarekin erlazionatzen da maiz, nik, ordea, nahiago dut pentsatu bizipen zoragarriak bilduko dituen urtea izango dela aurretik dugun hau.

     Hala ere, atzera begiratu eta agurtu berri dugun urtearekin oroitzean, nahiago dut bizipen positiboak gogorarazi, une ahaztezinak berezi egin dituzten pertsonekin oroitu eta irribarretsu bizitzea lortu izan duten guztiak alboan izateaz zoriontsu izan. 

     Agian, ez da une perfektu asko bildu dituen urtea izan. Baina perfekziotik gertu egon diren une zehatzak ere izan ditu. Uneak baino, pertsonak. Edozein une, ahaztezin eta perfektu bihurtzeko gai diren pertsonak. Atzera begiratzean, momentu gogorrak ezabatzea eta zoriontsuekin oroitzea lortu duten pertsonak.

     Beraz, 2012. urtea oso izan da berezia. Urtea amaitu, eta hozka egitean, une garratzak desagertu eta ezpainetan ahogozoa utzi duen urtea. 

     Esker anitz hitz hauen atzean gordetzen diren pertsona guztiei, batez ere zuri, eta urte berri on!

No hay comentarios:

Publicar un comentario