miércoles, 30 de enero de 2013

Astero ostera hastera

Begiak itxi, eta lo hartu bezain pronto bertan ikusten dut. Itsasora begiratu, eta bertan dago, eguzkiaren ondoan dagoela dirudi. Txalupa hartu eta bertara gerturatzen naiz. Ametsen mundura.

Uhartera iritsi bezain laister nire inguruak koloreak berreskuratzen ditu. Poltsikan daramadan mapa hartu, eta altxorra bilatzeari ekin diot. Bidean aurrera egiten lagunduko didan iparrorratza hartu dut eta ekialdeko bidean barrena bideratu naiz. Bidea oztopatzen duten enbor, harri eta tranpa ugari dauden arren, ez dut amorerik emango. Lurrera erortzean, bertan goxo gelditu, eta zutitzeko indarrak ematen dizkidan iparrorratza begiratuko dut. Altxatu, eta bideari ekin.

Mapari begiratu bat jo diot azkenengo aldiz. Altxorra aurkitzen den tokira iristeko metro gutxi batzuk falta dira. Zuhaitz artean begiratu, eta argi bat ikusi dut. Bidea argitzen didan argia. Gerturatuz noan bitartean, irri bat marrazten zait aurpegian. Berarengana iritsi, eta estu heldu dut. Laister, iratzargailuak jo, eta guztia amaituko baita.

Iratzargailuak jo du. Ametsa amaitu den arren, altxorrera iristeko bidea murriztuz doa. Jada, egun bat gutxiago gelditzen da. 5 amets bizi ondoren, errealitea. 5 amets bizi ondoren, errealitatea. 5 amets bizi ondoren, errealitatea...

No hay comentarios:

Publicar un comentario